wtorek, 5 czerwca 2012

Nostalgia za PRL-em... ;)

Pamięta ktoś jeszcze mleko w szklanych butelkach ze sreberkiem zamiast nakrętki? Ja pamiętam! Co więcej darzę je wielkim uczuciem :))) Dziś moja współczesna odpowiedź na butelkę na mleko z czasów PRL-u. Marzyłam o mleku ze szklanej butelki i mam :) Jako, że pomysł jest stuprocentowo autorski, w razie korzystania proszę o podlinkowanie.

"Ubranko" zostało uszyte z tkaninek patchworkowych. Całość oczywiście jest quiltem, bo uwielbiam pikowane rzeczy :)


Zbliżenie na plakietkę wyszywaną ręcznie


Do kompletu powstało "ubranko" na słój z płatkami kukurydzianymi.


i jeszcze tył


Komplecik z bliska :)


i jeszcze wspomnienie...

 
źródło: http://kultura.wp.pl/gid,13966226,galeria.html?T[page]=2&ticaid=1e935

hand made by
igusiowo

Zapisałam się na candy u Madzik :)
Może i mnie uda się kiedyś coś wygrać po raz pierwszy :)))

 Moje CANDY

3 komentarze:

  1. Kochana, odlotowy pomysł:)
    Super super, jak miło na serduchu:)Butelki na mleko pamiętam, bardzo dobrze:)
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają te butelkowo- słoiczkowe ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo, kochanieńkie :)))

    OdpowiedzUsuń