sobota, 5 lipca 2014

Rodzina drewniaych koników

Kochani!
Kiedy już rozgrzebałam farby, lakiery i całą resztę przy robieniu literek
stwierdziałam, że trzeba ten bałagan wykorzystać ;)
Tak narodziły się drewniane koniki :)))
I... dokonałam odkrycia... chyba jestem już strasznie stara,
bo wzruszają mnie tego typu zabawki ;)

Pierwszy biały, postarzany, na błękitnych kółeczkach
BRAK
Drugi błękitny postarzany na brązowych kółeczkach 
DOSTĘPNY 
CENA 22ZŁ
Trzeci znów biały postarzany, ale kółeczka pistacjowe i różyczki większe :) 
BRAK
Czwarty, 
to takie... brzydkie kaczątko,
żeby nie powiedzieć czarna owca, 
bo bardziej podobny do jednorożca niż do konika ;)))
BRAK
 Pozdrawiam wszystkich cieplutko
i zmykam do kolejnych zamówionek.
Buziaki :***

handmade by
igusiowo

3 komentarze:

  1. Jejku jakie słodkie te Twoje koniki!
    I nie dziwię się wcale, że wzruszają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne normalnie dzieciństwo i strych wspomnien dostarczają

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniki - to cos dla mnie:) Gdyby nie to, ze juz takiego mamy...:)
    A ten ostatni, to taki mlody, butny zrebaczek :)

    OdpowiedzUsuń