piątek, 26 grudnia 2014

Zamknięcie sklepu stacjonarnego - reszta bez zmian ;)

Kochani!
Jestem Wam winna pewną informację...
jako, że informowałam Was 1,5 roku temu o otwarciu sklepiku stacjonarnego
teraz czuję się w obowiązku poinformować o jego zamknięciu.
Sklep stacjonarny przestaje działać wraz z końcem roku.
Jeśli znajdę jakiś inny fajny lokal w dobrej cenie i dobrej lokalizacji gdzieś bliżej centrum
z pewnością pokuszę się o jego wynajęcie,
więc nie mówię jeszcze ostatniego słowa :) :) :)
Reszta pozostaje bez zmian
oczywiście nadal działa sklep internetowy,
nadal też przyjmuję zamówienia.
Nie ulega też zmianie czas oczekiwania, niestety chwilę trzeba odczekać na realizację :)



 Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli w realizacji tego projektu -
Dorotce D. za pomoc w znalezieniu lokalu, 
Moni D. - Przyjaciółce ze szkolnej ławy,
która pchała mnie do otwarcia sklepiku i podtrzymywała na duchu,
Madzi S.-K. za codzienne rozmowy, za dobre fluidy,
za to, że znajduje czas na nasze pogaduchy,
klientom za wsparcie - za uśmiech, dobre słowo i oczywiście za zakupy,
za to, że wracaliście co miesiąc ;)
Znajomym i przyjaciołom, którzy byli przy mnie - 
innym też, bo pozwolili mi zrozumieć, że Przyjaźń to wielkie słowo i nie warto go nadużywać,
ale przede wszystkim chcę podziękować Moni P., bez której nic by się nie udało...
Dziękuję, że mnie wspierasz, dziękuję za każdą rozmowę,
dziękuję, że jesteś,  :))))))))

W związku z tym, że sklep stacjonarny przestaje działać z dniem 31 grudnia
do tego czasu powinnam uprzątnąć lokal. 
O ile nie mam problemu z towarem, to mam problem z mebelkami...
Może ktoś z Was potrzebuje, to piszcie, dzwońcie :)

Do sprzedania mam 4 regały metalowe białe - stan idealny po 50zł za sztukę.
ZOSTAŁY 2 SZTUKI
Kiedyś pokazywałam na tych zdjęciach :

Nie mam zdjęcia 
ale olbrzymi stół długości 2 metrów (200cm / 100cm).
Jak ktoś ma miejsce to do pracowni idealny - cena 50zł.

Łóżeczko dziecięce wiklinowe - cena 50zł

Do sprzedania jest też półka z fortepianu.
SPRZEDANA

igusiowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz