czwartek, 21 lipca 2011

Przepiśnik - notes kulinarny po raz pierwszy

Spróbowałam swoich sił i zmierzyłam się z przepiśnikiem.
Papierki zakupione w scrapińcu i w scrapcompl (ćwiek i kółka do spinania albumów też ze scrapcomu). Stempel po wewnętrznej stronie z digi-scrap.pl Po wewnętrznych stronach okładki zamieściłam kieszkonki, w których są umieszczone tagi- zakładki, aby można było zaznaczyć, a potem szybciej odnaleźć ulubiony przepis :) Na napis i sztućce ze scrapińca naniosłam najpierw złoty tusz Latarni Morskiej, a następnie nałożyłam dwuskładnikowy crack do decoupage :)







2 komentarze:

  1. Ola, ja tez teraz przy przepiśnikach, ale pokazać jeszcze nie mogę ;o))
    A taca z poprzedniego postu- przepiękna. Uwielbiam takie klimaty. A moja sąsiadka z dołu -ma ogromny komplet ceramiki rosyjskiej Gżel - umarłam z zazdrości jak to zobaczyłam ;o))

    OdpowiedzUsuń