środa, 2 maja 2012

Worek na zabawki/gry do pokoju dziecka

Już od jakiegoś czasu nie mogłam znaleźć odpowiedniego miejsca na gry w pokoju córuchny. Każde wynalezione było odpowiednie na chwilę, na jeden dzień, a później zabawki znowu zaczynały zawadzać... 
Dlatego dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych, bo w końcu udało mi się je uporządkować - a wszystko za sprawą mega worka na zabawki/gry, który to poczyniłam dzisiejszego przedpołudnia.
Worek uszyłam z bawełny, usztywniłam ociepliną, aplikację wykonałam z tkaninek patchworkowych, a całość wykończyłam białą bawełnianą koronką i sznurkiem. 
Worek pomieścił 10 gier, w tym puzzle w rozmiarze maxi :))) 


  
 

hand made by
igusiowo

4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Piękny. Nasze gry też juz za duży stosik tworzą i sa wszędzie ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie mistrzostwo świata ! piękna dziewczynusia poobszywana ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Worek prześliczny, a do tego jaki funkcyjny. Dziewczynka na nim przeurocza.

    OdpowiedzUsuń