poniedziałek, 27 sierpnia 2012

... dla Marysi

Uroczyście oznajmiam, iż kolejny punkt na mojej liście uważam za zrealizowany...
Całkiem niedawno mama małej Marysi poprosiła mnie o uszycie kołderki i podusi. Dostałam nawet kilka podpowiedzi: rozmiar kołderki 100x120cm, rozmiar podusi 35x55cm, przód biały lub kremowy, tył różowy, piesek, ptaszki, wiatrak lub budka dla ptaków, imię dziecka, pikowania (na zdjęciach są mało widoczne, ale każdy element przepikowałam ręcznie o mój Boże! dookoła różową pastelową mulinką i dodatkowo 'wyszyłam' coś na wzór kwiatków).
Efekt poniżej... a już jutro komplecik pofrunie do stolycy Warszawy...

 
 
 
 
  
 

zbliżenie na pikowania

 
 

poducha
 
 

 

hand made by
igusiowo

5 komentarzy:

  1. Cudny komplecik. Mi się marzy narzuta na łóżko. Weź mi to wyceń i napisz na maila. Bo nie wiem ile będę zbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja uroczy komplecik :)
    i ten jamnik mnie rozwalil na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze rozczulają mnie takie wyroby - cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, śliczne i jeszcze raz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny komplecik, każdy element jest niesamowity :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń