czwartek, 7 lutego 2013

Chłopięca narzuta w roboty

Kochani!
Dziś zamęczę Was zdjęciami :)
Nie wiem jak Wam, ale mnie sprawia problem robienie zdjęć rzeczom dużym...
albo nie mieszczą się w kadrze, albo zupełnie krzywo uchwycę, 
albo są niewyraźne, albo zbyt oddalone etc....
Zdjątka jakie są każdy widzi... 
a chcę Wam pokazać narzutę dla chłopca z aplikacją w roboty.
Narzuta jest w wymiarach 1m x 2m. Zgodnie ustaleniami dominuje kolor niebieski i zielony, roboty są umieszczone ciut niżej połowy, a imię na samym dole.
Całość jest mocno pikowana maszynowo i jak to u mnie bywa ręcznie dookoła aplikacji.
Narzutę wykończyłam bawełnianą lamówką w żółto-białe paseczki
co mam nadzieję widać na zdjęciach w zbliżeniach :)
* * *
Ściskam Wszystkich zaglądających ciepluchno, bo w Krakowie mamy wielki come back zimy...

 


handmade by
igusiowo

5 komentarzy:

  1. Ola, ja o tych narzutach to juz z rok myślę, ale ciągle brak mi kasy :(((
    Ale co się odwlecze to nie uciecze, a ty będziesz bardziej doświadczona za to - hahaha

    U nas tez sypie i sypie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co za narzuta!!!! świetna, mój synek by się zakochał w tych robotach!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja to bym chciała taką ale w samochody :)jaka cena takiego cuda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zjawiskowo :) podziwiam niezmiennie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam pięknie!!!!! :*
    * Agnieszka R - odpisałam na maila :)

    OdpowiedzUsuń