środa, 16 lipca 2014

Komplet ręczników dla Olafa + hafciarka w igusiowie :)

 Kochani!
Kolejne zleconko to komplet ręczników dla Olafa.
Ręczniki są w rozmiarach 50 x 85cm i drugi kąpielowy 70 x 120cm.
Udało mi się kupić swietne gatunkowo ręczniki - są miesiste i super mięciutkie.
Każdy z ręczników ozdobiłam bawełnianą tkaninką 
i doszyłam pętelkę do zawieszania (nie uwidoczniona na zdjęciach).

Jak już zauważyło baczne oko niektórych z Was
w igusiowie pojawiły się nowe napisy maszynowe, 
a scislej mówiąc hafty.
Nareszcie udało mi się sfinalizować zakup hafciarki,
która mam nadzieję przyspieszy mi pracę nad Waszymi projektami, a Wam skróci czas oczekiwania :)))
Oprócz tego dzięki niej znów mogę poszerzyć ofertę 
o chociażby własnie haftowanie liter i napisów na ręcznikach, poscieli, narzutach itd.....
Oczywiscie moje nowe cacko ma dużo więcej fajnych funkcji,
ale to wyższa szkoła jazdy...
Mam jednak nadzieję odkrywać je i dzielić się nimi z Wami... z czasem....  ;)

 

hand made by
igusiowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz