niedziela, 10 czerwca 2012

Ahoj, przygodo...!!!

Dziś mam do pokazania łazienkowy pojemnik w morskich klimatach.
Tkaninkę w granatowe paseczki usztywniłam ociepliną i przepikowałam w pionowe pasy, następnie uszyłam wewnętrzną część pojemnika z białego płótna. Do tego kontrastowe czerwone szlufki i lamówka oraz trochę bawełnianego sznurka. Na koniec 'złowiłam' dwie rybki ;)))
Pojemniczek pomieści naprawdę dużo. Jego wymiary to: wysokość 22cm, szerokość 20cm.

UWAGA! Od dzisiaj wszystkie nadprogramowo uszyte, pociachane, wymalowane, polakierowane... twory znajdziecie w tam...tadam... w peweksie ;) Zapraszam!!! 

 







hand made by
igusiowo


ps. Zapisałam się na fantastyczne candy!!!!! Póki co jestem 568 w kolejce do nagrody... hahah ;)))

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny. Super kolory i jest taki.... śliczniusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola, przydałyby mi sie takie, ale do powieszenia i w kolorze amarantowym, różowym, mogłyby byc w róże.
    Najlepiej dwa. moga być różnej wielkości.
    Proszę mi to wycenić i zapodać na maila. A może miałabys ochotę na wymiankę?
    Jak nie -to pisać mi ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest! A rybki wspaniale dopełniają całości :)

    OdpowiedzUsuń