sobota, 25 sierpnia 2012

Podziękowania dla gości

Dzisiejszy dzień miał być wolny... Wczoraj założyłam sobie, że właśnie dzisiaj odsapnę odpocznę od szycia, scrapowania, decopage'u, itp. Nie wytrzymałam... skapitulowałam złamałam się... i nawet umiem zwerbalizować swój stan... uzależnienie! Ale najgorsze jest to, że dobrze mi z tym :)
Dziś chcę Wam pokazać pudełeczka ze słodkościami we wnętrznościach w środku. Myślę sobie, że takie pudełeczka doskonale sprawdziłyby się zarówno jako podziękowania dla gości weselnych, komunijnych..., ale równie dobrze jako dziecięce zaproszenia, np. na urodziny... a ukryte słodkości to byłby tylko taki przedsmak. Tekst zaproszenia/podziękowania można albo włożyć do środka "piramidki", albo umieścić na pleckach z tyłu :)


miejsce na tekst


hand made by
igusiowo

4 komentarze:

  1. Fajowe. Widziałam kursik na nie i tez miałam ochotę zrobić, ale... mi się nie chciało -hahahaha :D
    Jednak sa na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:)
    Właśnie szukam pomysłu na cukierasy dla gości weselnych, jeśli nie miałabyś nic przeciwko to chętnie bym skorzystała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj do woli :))))) Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń